diller i skallen.

Igår var vi i Stockholm med klassen,
för det var någon mässa där.
när vi kom dit så mötte vi upp Eve vid pendeln,
sen tog vi en liten promenix till donken,
göttans serni ! :)
Sen åkte hon hem och vi gick på mässan,
såg ju en kändis med, hehe,
Björn från Äntligen hemma ;) det ni !!
-
Idag är jag så sjukt slut i kroppen,
fysiskt och psykiskt,
men har iallafall fått min balklänning nu,
så känner mej lite lycklig :D
Sen fick jag en sak bekräftad igår,
så nu känns kroppen lite lättare för det iallafall :)
.
Och ja just,jag kände en känsla igår som jag inte känt på 2 ½ år,
mitt bröst, jag har ju inte haft känsla på undersidan av det sen jag opererade mej,
men igår märkte jag att det var lite mer än vanligt :D ihihi.
Ni kan inte förstå hur lycklig jag är över det,
kanske verkar lite töntigt men såååå nöjd över det !
läs HÄÄÄÄR om operationen !
Nu ska jag slå igång en film & äta lite lunch elle vad man kan säga.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0