Dag 29 – Vad jag tycker om världen

Den är kaos för fan.
Fast den har ju i alla fall blive lite bättre än det varit ?
Folk tänker på fel sätt, det med klimat och sånt så tänker vissa
"jamen om jag bara låter bli att släcka lampan för alla andra släcker ju sina",
då äre ju ingen som släcker dom typ.
Alla dessa jävla krig och skit som dom håller på med,
om det är två länder som krigar kan väl dom som "styr" länderna
döda varandra istället för att döda tusantals oskyldigt folk.
Sen så äre ju alla dessa regler som är så annorlunda, försök att få alla länder att ha ungefär lika ?!

Just nu sitter jag och kollar på nanny och äter ostkrokar,
väntar på att klockan kan gå lite fortare, ska ju åka och jobba (:
grannen får skjutsa mej idag, för att när min mamma och Thomas dricker
blir dom som ungdomar igen dagen efter. ( kanske som alla andra vuxna ? )
Jag funderar fortfarande på dej,
är du så här mot alla ?
Vare mitt fel eller vare ment to be ?
Aja, nu ska jag slå igen datorn, ska upp och äta frukost snart,
kan även säga att Alma och Clara är för underbara flickor (: Dag 02 - Min kärlek
:* /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0