Dag 02 - Min kärlek

svårt, det finns så olika definitioner av kärlek.
Jag känner verkligen en viss kärlek till alla mina syskon,
dom är en stor del i mitt liv, till att jag orkar det !
Även till min mamma såklart. Hela min släkt är ju en del kärlek.
Kärleken till barn är oxå stor, jag älskar att leka med barn,
dom får mej att tänka på så mycket annat än problemen i livet !
Även om jag blir galen på alla händelser bland alla barn ibland så är dom så underbar.
Våra grannar har två jättesöta mindre barn som jag brukar leka med,
Alma och Clara
Men pojkkärlek, den har jag bara upplevt en gång hittills.
Men som det känns nu var det nog bara kärlek den första tiden,
den gick allt bara utför. Folk förstörde och klagade.
Lögner och hemligheter. Han är ju snäll,
var iallafall. Men det slutade inte så bra så vi pratar knappt nu.
Det är väl sånt som händer !
Vet inte mer vad jag kan skriva om kärlek,
eftersom jag känner just nu att kärlek är en myt.

Alma !

Clara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0