i've got it,

nu vet jag nästan,
bara nästan (!!) vad den underbara doften är !
den som får en hypnotiserad,
men den människan,
ja jag vet inte jag eh ..
never got a chance.
Jag har haft en undebar dag med Clara och Alma,
varit på folkrace med dom och familjen sen kom Mattias, Affe och Linn med,
Sen kom Viktoria dit med men hörde inte så mycket av henne,
men jag njöt av att leva i nuet med Alma & Clara <3
Såg tyvärr inget ögongodis direkt heller,
men några gobitar fanns de väl ;) höhö.
-
När jag kom hem från folkracet så drog jag igång en film,
sen blev det faktiskt en till och nu kollar jag på 11an för det är grease 2 :)
Men tror jag skippar den filmen och höppe in i duschen,
ska ju upp i tid imorn och fixa kläder och frillan för fotografering.
Om jag bara finge tag på människa som ska med ?!?!
-
Drömma mej bort i din famn,
det är någon jag gör dagligen !

Måste bara berätta att jag drömt två nätter i rad nu,
och jag brukar aldrig drömma,
men igår natt så drömde jag att allt mitt hår åkte av,
inte i testar liksom utaan nästan hårstrå för hårstrå,
sen hade jag jättetunt och fult hår i en "knut" på huve
för det inte skulle synas lika mycket ;o
Jag har fobi för hårstrån och mitt underbara hår försvann,
grät nästan när jag vaknade.

I natt drömde jag att jag var med en person som skrev sms med *
fast den sagt att den inte kunde svara,
men det var tydligen en ursäkt för att slippa skriva med mej.
Hoppas bara att det inte är så i verkligheten ?!

Pussinatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0