forgive, forget & goodbye !

orkar inte förklara allt som hänt,
men mitt liv är som en berg-och dalbana,
och det är verkligen upp och ner,
virvlar och massa jox.
jag tar snart studenten, men vet inte om jag har ett jobb,
jag har praktik nu men hade ingen plats förrän i måndags.
jag älskar närhet men hatar att bli sviken,
jag vill inte bli kär men blir förtjust eller vad man kan säga.
och nej det är inte den M som kanske vissa tror,
jag tror jag tycker om en annan M,
men som jag skrev för något inlägg sen så är han "fel kille",
fast kanske inte, men han verkar inte veta var han har sej själv.
-
men nä,
jag ska klara mej som singel,
jag ska hoppas jag får det jobb som lutar åt mej,
jag ska LEVA MITT LIV !
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0