tråkigt.

VEM

Vem är i rummet med dig? Hyubert <3
Vem fick du senaste sms av? Micke.
Vem tänker du på nu? Amanda, för imorn ska jag få träffa henne efter 1 ½ vecka :D
Vem pratade du senast i telefon med? Micke.
Vems hus var du senast i? Mamma & Thomas
Vem önskar du var med dig nu? ingen
Vem är din favoritsläkting? mina bröder, alla sex av dom <3

VAR

Var är din mobiltelefon? i sängen, 1 ½ meter ifrån mej.
Var handlar du mest? nelly :D
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Tricot
Var åkte du senast bil? från Tallåsen till Ljusdal (:

VAD

Vad åt du senast? plopp,
Vad drack du senast? pärondryck
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är blå? mina naglar :D
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? allt, har jag svarta byxor vill jag ha färgad tröja, och tvärtom :)
Vilken film såg du senast? Bring it on: Fight to the finish
Vad hör du just nu? I'm gonna be - The Proclaimers

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jajjemän
Hånglat på en bio? jao
Hånglat i skogen? japp
Tyckt att din kusin är het? njaae,
Sovit naken? händer väl.
Kört över hastighetengränsen? nix,
Målat om ditt rum? japp, höhö.
Dansat framför en spegel? händer nog varje dag :D
Fått hicka? japp
Dumpat någon? njaae.
Stulit pengar från en kompis? never ever.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? njaae.
Varit i slagsmål? nix
Smugit ur ditt hus? nej, min mamma släppte iväg mej bara jag frågade.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? haha, oohja ....
Hånglat med en främling? kanske ....
Älskar eller saknar någon nu? litegranna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0