tjollahopp !

Lite smått ledsen,
jag hade 2677 bilder på min dator,
när jag skulle formatera om den flytta jag dom till D:,
sen fanns inte en enda bild kvar ändå ;o
så Nisse försökte rädda dom men endast 233 st blev kvar ...
Började gråta lite igår då :(
-
Men tur kvällen slutade lite bättre,
hela min vecka har varit huuur bra som helst !
Eve har bott här och vi har väl typ vare med Micke varje dag :P
-
Ikväll hoppas jag att Fia ska hinna umgås med mej,
var så länge sen jag träffade henne nu,
men lät inte helt omöjligt att hon hann vara med mej :)
sen i veckan här ska jag börja springa med henne,
gå ner några fler kilon innan studenten :D
Har ju tappat sju nu på två ½ månad av att bara äta mindre,
så rör man sej går det väl kanske ännu snabbare !
-
Men imorn är sista dan på lovet,
ska bli så skönt att börja skolan igen,
sen är det 3 ½ vecka till påsklovet och efter
det är det 4 veckor i skolan tills praktiken,
så det kommer gå så ini nordens fort till studenten nu !
-
Har köpt en kavaj nu med till klänningen jag köpte,
kommer bli sååå snyggt ! (hoppas jag)
-

Min helg igår började ju bra,
en vän mindre att rensa bort från fejjan sen då,
men tycker ändå det är så patetiskt att radera mej,
jag kommer alltid vara en del i ditt liv,
positivt som negativt ;D
mahahaha.
-
Sen slutade kvällen ännu bättre,
blev bjuden på mat i Tallåsen,
spela lite kinect och sånt där !
-
Men just nu önskar jag att jag slapp vänta,
men ändå vill jag inte än ..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0