Lyckan.

Var inte med Fia igår för hon skulle upp tidigt idag,
så jag kollade på en massa Bring it on filmer :D
sen fick jag känna total skadeglädje,
och jag hoppas det är av anledningen jag tror,
mahaha !
(ja, jag kan vara fruktansvärt elak, men har oftast en väldigt bra anledning.)
-
Och idag är det Söndag,
både bra och dåligt,
för imorn börjar skolan och jag får träffa alla mina vänner,
som jag längtat <3
man har något att göra om dagarna och behöver inte tänka så mycket.
Men en mycket trevlig person åker och jobbar idag,
väldigt långt bort som det känns.
-
Som tur är har jag ju skolan nu då,
sysselsättning och till helgen har jag ju oxå planer,
så allt kommer nog flyta på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0