knas.

idag for jag in till skolan tills åtta,
men kom på när jag hoppa på bussen att jag börjar nio ..
Men ja, behövde inte vänta så länga på amanda och Denise,
så vi gick och åt frulle,
när vi gjort det började vi, egentligen,
men nä, ändrat till 20 min senare och en helt annan lektion,
men inte klagar jag så mycket för det,
är ju LEEEDIG imorn då istället :D
-
När jag åkte hem så satt en bekant på bussen,
kan inte säga så mycket mer än att jag hoppas allt löser sej,
vare sej något "dåligt" eller bra hände när du kom fram.
-
Skulle ha varit till Mattias och Affe senare,
men vette tusan om min nacke och rygg klarar det,
har så ont ... vilar mej kanske till imorn istället.
-
Får se om Amanda kommer till mej ikväll,
annars kommer hon imorn där mitt på dan,
fast då måste jag åka och hämta henne i hudik ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hohoooo, va roligt vi ska ha!

Inge synd om dig ifall du får hämta mig, du som gillar att

Åka buss ;))

2012-03-15 @ 13:55:46
URL: http://Nattstad.se/otsn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0