förbannad.

jag är så arg,
på så mycket men jag orkar inte vara arg,
försöker dölja det så gott som möjligt.
men varför kan inte människor vara ärliga,
nog för att jag blir ledsen då med,
men det ger mej inte nå förhoppningar om nå.
-
sen är jag så arg på mej själv,
bara för att jag fortfarande bryr mej om dej,
fast jag blev så ledsen av att vara med dej,
men jag blir så förbannad på människan som leker med dej nu,
fast det är väl det du vill ha,
en lekkompis ... ;/
-
Aja, min helg har varit bra iallafall,
började supa i fredags vid tolv,
men tog det lugnt till en början !
alla blev ju riktigt fulla men på bussen blev man ju typ nykter igen,
men väl på Gossip så söööög det hästballe,
så jag och Amanda drog på donken ;)
och igår så hämta anna mej och bjöd på scones och sånt till frulle,
sen åkte vi till Tallåsen där jag stannade,
fick tacopaj hos grannen deras.
Sen gick jag, Tova och Lill-Jonna till Jonna,
kollade på någon dålig film sen gick hem vid halv elva.
Idag var det kaos,
arg ...
Så jag gick hem till mormor och morfar där jag fick köttbullar och potatis,
mormors hemmagjorda köttbullar <3
.
När jag kom hem så kom Fia och hämta mej,
vi tog en promenad runt norrkämsta och sen handla,
så himla trevligt att vara med den människan,
tur hon finns ! :)
Men nu ska jag slänga mej i duschen,
sen krypa ner i soffan och vänta på Big brother,
och till det blire glass och frysta hallon <3
myyyyms !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0