:*

Förra Lördagen var grym,
hade så jävla kul ska ni veta,
lite smått elak kanske jag var,
men sånt är livet !
-
Och den här veckan gick jag bara i skolan måndag & tisdag,
för igår tog jag p-sprutan och skulle knappt hinna till skolan innan vi sluta,
så jag tog en lunch med mamma, Louise & Eva :)
Sen skulle Louise till Hudik och köpa en jacka,
men den fanns inte kvar .. Men jag köpte mej ett par täckbraxer !
ja just, köpte min studentklänning igår med :D
såååå näääära !!
-
Sen åkte vi till Tallåsen och hälsade på och hämta Minnah,
sen drog vi hem,
städa ihop och tände massa doftljus,
lukter så gött !
Hade främmande till typ halv ett.
-
Idag skulle jag ha varit på Ljusdal med Louise,
men hon ändrade sina planer så jag ska ta mej en promenix ner
och ta ut hyrn och kanske gå runt kyrksjön,
får ju ha solbriller på sej nu :D !!

På eftermiddan kommer Evelina hit,
får se vad vi hittar på :)
-
men mej vill ses mer.
Mår så himla bra,
dagarna bara flyter på,
varje dag har solsken även om molnen skymmer den !
-
våren <3
hoppas allt går som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0