<3

Idag har bara jag och amanda varit i skolan,
men beror nog på att vi skulle varit ledig om vi inte lämnat en vägg igår att måla,
men vi skulle ändå in för Amanda skulle på sjukan och jag hade lovat att följa :)
vi köpte en present till Kjell idag med,
han fick en liten nalle och en chokladbit !
sen så har vi hånat vuxeneleverna lite,
för dom fick städa och bära när vi kollade på ;)
-
Sen följde jag Amanda till Harmånger,
för mamma och Thomas hade varit i Härnösand och städat,
så dom hämta upp mej där.
-
Nu sitter jag hemma och ska göra lite varma mackor till middag,
man får vara lite lat när det är så tråkigt att äta själv.

redo för långfredagen ;D
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0