kärlek <3

behöver ingen kille för min sommar,
jag har marabou med jordgubbar och en liten underbar katt !
snart en massa småkatter,
hihi.
Snart tar jag studenten,
känns så otroligt skönt,
men ändå så hemskt,
kommer ju inte träffa (vissa älskade) klasskompisar ..
Men är man riktiga vänner så skaffar man sej ju tid ändå !
Men jag vet fan inte vad jag ska göra efter studenten,
väntar på besked om jobb nere mot Sthlm,
men får jag inte det blir jag nog hemma i Ljusdal i sommar,
försöka hitta nå småjobb,
men efter sommarn vill jag nog flytta till Gävle,
lagomt stor stad,
inte för långt att åka hem och hälsa på mina älskade syskon,
och inte för långt för dom !

Idag ska jag i väg till Järvsö och kolla på lillebror Gustafs ankomst till balen,
även Malin har ju bal så kollar ju på henne med :D
Sen vette tusan om jag och eve skulle festa,
har ju inte hört nå av henne sen i veckan ;/
får väl la ta och ringa henne.
-
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0