Jöbb oh jöbb.

Har jobbat nästan varje dag i två veckor nu,
haft praktik heter de väl med finare ord ;)
Så jag har inte haft tid att uppdatera,
förutom förra helgen då med det där förbannade jobbiga inlägget.
Jag vill ju liksom bara glömma dej,
för du har gjort mej ledsen och förstörd.
-
Men ja, har iallafall gjort rätt mycket på dom här två veckorna,
ska försöka orka lägga upp lite bilder sen !
Beställde ju några piercingar förra helgen,
fick dom i veckan här och är sååå nöjd :D
Den rosa är jag kär i ! hehe.

För någon helg sen var jag på modell för en dag,
skulle varit med Viktoria men blev ändrat så jag åkte dit med Ewe,
och tack vare mina bästa mormor och morfar så fick jag bilderna :D
Några av dom !

Nu ska jag poppa en påse poppisar och kolla på BB.
Önskar jag visste,
men om du läser,
skicka ett sms.
inte hon utan hAn !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0