yttra dej inte,

säg inte att jag är något när du själv är värre,
du är så äcklig och feg !
inte vågar du stå för vad du säger heller,
väx upp och bli normal någon gång,
just nu förstör du bara allt.
inte bara för mej utan för så många andra,
jag hoppas du förstår att du är felet,
så du kan ändra dej en gnutta eller dra härifrån !
ursäkta för det men jag är less på en person.

Just nu är kladdkakan i mikron,
disken är diskad och dammsugat har jag gjort,
så nu ska jag vänta på kladdkakan och
äta en bit innan jag tar tag i golvmoppen,
för sen ska här torkas golv.
-
formaterade om min telefon igår,
men hade sms kvar på simkortet,
och jag blev lika glad denna gång jag läste
som jag blev första gången jag fick dom :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0