happy girl !

Fick just veta att Ljusdals gymnasium går ut en vecka tidigare än Hudiks,
men det är ju rätt bra ändå för då har jag ännu bättre anledning till att dricka två veckor i rad ;)
woohoohoooo ! :D partheey !
Idag har vi sågat massa bräder till tavlorna,
och Denise målade en tavla så på den fattas bara texten nu,
sen äre några cupcakes som ska målas på några andra tavlor,
kmmer bli himlans kul de tycker jag då,
tycker om bakelser och måla :D hihi.
-
Sen hade vi genomgång i samhällen för imorn äre prov,
får väl hoppas att vi kan det vi har kunnat på lektionen,
men läraren verkar ju snäll så kanske kan flirta till oss ett G iallafall.
Sen hade vi Religion, lika tråkigt som vanligt,
men det är ju sånt man måste lära sej ...
-
Och vet ni vad jag får till middag,
kött, pommes & vitlökssås,
för mamma skickar en matlåda med en av hennes vänner som är där :D
och dom jag längtat efter den maten,
såsen om inte annat för den eh dundergod !
-
Har mina planer för helgen nu med,
det känns bra för annars blir det så jobbigt i min kropp,
så på Fredag ska jag vara hemma i Tallåsen och vara med mamma & bröderna,
blir väl TV-spel och massa mys,
sen på Lördagen på eftermiddan blire nachos med familjen, Mattias & Affe,
för sen drar vi vidare till Ljusdal och festar,
var ju juldan sist så jag har varit duktig !
Men det blev ju så det räckte och blev över då med,
hahaha.
-
På söndag vettetusan vad som händer iallafall,
men hoppas på att få en ryggmassage för jävlar i mej vad min rygg gör ont nu,
punkter i ryggen som ger mej sån smärta när jag rör mej på ett visst sätt.
alldeles underbart ?! njaae !!

just because i miss your kiss.
-
Har blivit retad varje dag den här veckan för jag är kort,
av båda läraren och elever,
även dom som är kortare än mej,
men vet ni vad,
det finns fördelar med att vara kort med,
jag behöver inte böja mej lika mycket när jag ska måla golvlister,
jag slår inte huvudet i dörrpostar,
jag blir inte längre än killar när jag använder klackskor,
och jag har hört att det är gulligt :D
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0