Utmanad !

Jag har blivit utmanad av Louise att göra den här listan, så here it comes ...

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN ?
Jag har ingen aning om vad jag gjorde för 10 år sedan, eller jo det har jag kanske,
jag gick i fyran och hade kortkort hår och var lite smått utanför jag & Jennifer för att tydligen hade vi gjort ett stort fel enligt klassen, tänker inte ta upp vad men det var så mesigt så det finns nästan inte tycker jag då iallafall :)
Det var även då när jag gick i fyran som det var storm, blåste ner träd över våran gård och taket på tallåsens idrottshall blåste ner :P (Har ett onödigt bra minne xD)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN ?
Jag gick andra året i gymnasiet och mådde nog inte så himlans bra.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
  • Snickers
  • Kinder ägg
  • Ostkrokar
  • Jordnötter
  • Dubbelnougat
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL :
HAHAHA, ja du har nog ingen jag kan hela på, 
har jag tur så kan jag refrängen på varje låt jag tycker om ;)
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR :
  • Flytta utomlands
  • Inseminera mej
  • Köpa en stuga i fjällen
  • Köpa en massa saker mina småbröder vill ha
  • ge min släkt pengar så dom kan betala alla sina skulder
6) FEM DÅLIGA VANOR :
  • Jag fastnar på saker, ord och sånt folk gör.
  • Att jag inte alltid gör mat
  • Jag rör mej inte, måste börja motionera !!
  • Kan inte hantera min ilska mina dåliga dagar.
  • Gör alltid läxor/skoluppgifter i sista sekund/efter inlämningsdag.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA :
  • Vara med mina vänner
  • vara med mamma & mina syskon
  • Baka
  • Gå ut och gå, känslan efter är skön.
  • Klanka ner på vissa som jag inte tycker om, mår väl bättre för stunden kanske.
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DEJ I/KÖPA :
  • en bakdräkt som man hade när man var liten.
  • för små skor ;)
  • kommer inte på nå mer just nu, men när man väl går i affärer så ser man ju lite.
9) FEM FAVORITLEKSAKER :
  • Mobilen
  • Datorn
  • Tvn
  • Nagellack :D roliga färger.
  • Tuschpennor, så fint att rita med :)
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0