usch,

den här dan började ju bra,
först ville jag inte kliva upp överhuvudtaget,
men drog mej upp och gick till bussen.
när jag kommer till skolan är jag den enda i måleri där,
Danne hade sove över och Denise och amanda kom till 9,
kan ju säga att det är fan det värsta som finns stt bara sitta,
när jag kunde sovit en halvtimme timme till hemma,
men aja, jag får le och vara glad ..
Eller nä, jag är trött nu,
vi har ett schema.
-
Men vi åkte och måla vid halv tio,
sen har vi målat tills tre,
så kom hem rätt sent idag så det blev mat direkt,
gjorde mej den avancerade maträtten makaroner och körv ;D
sen har jag kollat på OTHs nya avsnitt,
och som jag vill att det ska bli Torsdag nu !!
it's cold around me.
-
Har inge speciellt att skriva idag heller,
tråkigt person jag är,
händer inte mycke i mitt liv eh :P ..
Eller ja mitt paket har kommit med klänningen nu,
men får vänta tills underhållet kommer så jag kan hämta det då !
-
nu ska jag vänta på att American pie ska börja,
blir kolla på den och njuta av livet ikväll.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0