tjinga tjing ..

Hade samhällskunskap med en ny lärare idag,
gick helt okej, han förklarar bättre än vanliga läraren,
så jag och Amanda ska göra två prov nästa torsdag muntligt,
och han tror att vi garanterat kommer få G i proven så,
lets hope soo ! :)
-
När jag kom hem idag så gjorde jag pasta och baconsås,
kan tala om att den var mums filibabba :D
tur det blev över så kan jag äta det på fredag med,
för imorn ska jag till Anna och få gryta,
sen har hon sån där ljus grejsemojs !
massa ljus som luktar gott alltså :)
-
Nu ikväll har jag ätit glass med apelsin,
och gud vad gott,
blev ännu bättre till en tjejfilm, (The Women)
handlar om en kvinna vars man är otrogen ..
skulle vilja gå på bio,
skulle vilja bowla,
skulle vilja äta god middag med bra sällskap.
Ja jag vill himlans mycket,
men vill man inget så kommer man ju ingenstans :)
-
Nu ska jag fortsätta kolla filmen,
toodles på er :*
xoxo
old pic '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0