tallåsen.

Åkte till Tallåsen i princip direkt när jag vaknade idag,
mamma och Eva med flickorna hämtade mej.
Sen stannade vi hos dom i några timmar,
alltid lika roligt att vara med dom där,
sen gick vi hem för att spela lite kinect,
var bara jag och Luddan en sväng,
sen blev det mat då kom alla andra grabbarna hem,
och grannbarnen med,
Sanne stannade här och spelade tv-spel med mej och Ludvig.
-
Resten av kvällen har vi bara kollar på tv,
ätit ostkrokar och varit lugn !
Imorn tänkte vi följa Jonssons till Gävle men vi orkar inte,
så tror det blir en tur på Ljusdals rean istället.
skulle helst vilja ta mej i kragen coh våga,
våga åka,
men reaktionen blir kanske inte bra,
eftersom jag inte sagt något.
hihi.
så blir nog att jag får stanna här hemma,
eller ja åka till Hudik en sväng på Torsdag med kanske.

Till helgen skulle jag vilja gå ut,
lyssna på Glasklart,
men vettetusan hur det blir.
åååångeeest ..
-
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0