Tallåsen ..

Sitter i Tallåsen i soffan och kollar när grabbsen spelar kinect,
och vad arg man kan bli av tv-spel,
herrugud det är inte bra eh ! haha.
-
Igår åkte ju jag och köpte en kamera,
nu ska jag försöka hitta en film till den sen kan jag knäppa kort,
nog för att det inte blir en massa eftersom det kostar att framkalla,
men förhoppningsvis hahr Thomas någon han känner som har såna saker,
så då kan jag framkalla själv :D
Lycklig tjej !
-
Men när vi kom till Tallåsen blev det våfflor med mamma och brorsorna,
sen spelade vi monopol från typ klockan två till klockan halv sex,
sen vare dax att göra tacopaj,
guud så mums den var och mätt som attans blev man !
Till efterrätt blev det glass & apelsin,
det var oxå uppskattat :)
Idag har vi varit ute och lekt och busat med Sigge,
det var skönt väder fast solen inte var framme,
men det var ju synd att det inte var sol för då skulle vi varit på isen !
-
Nu sitter och och lyssnar på anton & Affe låtar,
så himlans mysiga låtar,
skulle kunna börja gråta till vissa ^^ hihi.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0