Some days '

Dag 11 - Din bästa vän.
Jag har inge riktig bästa vän så tror jag,
men jag har några dunder underbara vänner,
men jag litar knappt på någon så ingen bästa vän har jag :)
-
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Jag och Fia på en fest på alla hjärtansdag för något år sen ;)
-
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Så olika, beror på vilket humör jag är på,
är jag glad är jag riktigt glad, nästan lite jobbig kan jag tro,
sen när jag är på dåligt humör säger jag inget alls för säger jag något så blire bara fel,
blir inte bra för den jag blir arg på eller för mej.
Har ju dagar som jag bara är lugn med,
pratar när jag behöver och skrattar om det behövs :)
-
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0