skin, skin som den sol du eh.

Vackra människa, ditt leende är magiskt,
dina ögon lyser, man blir så lycklig.
.
Idag har vi haft den där underbara svenskan som är enda lektionen på fredagar,
som tur är kommer en lektion innan den om någon vecka,
slipper man åka för en timma :)
Idag efter skolan gick jag på Dackås med amanda och Denise,
ännu en dag ;)
sen så åkte jag hem och tog en fika med Malin,
hade lite att prata om !
-
När jag kom hem var jag då minst sagt pissnödig,
(ursäkta språket)
men då kom jag åa att jag inte varit på toa sen igår vid 22 ;o
tror jag kanske dricker för lite ?
-
Nu sitter jag och kollar på Top Model,
varje gång jag gör det funderar jag ;
om jag skulle komma dit,
vad skulle dom säga om min kropp ?
Skulle dom skratta rätt ut och bara säga åt mej att gå
eller att jag är en plus size eller vad liksom ?
Skulle ju vara kul att veta en sån grej ändå,
förutom om man blir totalsågad då !

Ikväll hoppas jag på att få umgås med Fia,
men får väl se vad hon har tid med,
hon är ju Fröken-alltid-fullt-upp :) hehe.
Men nu ska jag nog ta och vila en sväng,
trött efter första skolveckan efterjullovet !
-
Tänker varje dag,
att varje dag blir det mindre dagar kvar till STUDENTEN,
vill köpa klänning nu !!!
(kan man ju inte utefall kroppen skulle ändra form,
mindre som större :P)
-
XOXO /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0