lycka,

jag är glad,
riktigt lycklig !
jag har allt man behöver för att orka leva,
ha en anledning till att må bra.
-
men är ju inte min kväll iallafall eh,
först skriver jag inledningen till svenskauppgiften,
går bra så skickar jag den till Jonna för en genomläsning,
sen under tiden så försvinner mina å,ä och ö,
snacka om att få lite smått panik när jag
har kvar på sammanfattningen och så !
Men startade om datorn så funkade det sen,
men är väl min tur att det ska ske när jag behöver det som mest,
sen har jag huvudvärk bara för jag väl tagit tag i den här jävla svenskan ?
-
Men nu ska jag försöka skriva klart det sammanfattningen och sen sova,
för imorn blire hårdjobb på skolan,
Kjell är tillbaka från utlandet så nu kan vi inte lata oss med målningen :D

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0