love it ' my life !

igår så åkte jag till Tallåsen efter skolan igen,
för jag hade tapeter till mamma och Thomas hall,
nu äre bara färg som fattas då blir den ljus och fin :D
sen äre en vägg i sovrummet som ska tapetseras !
-
Sen kom grannarna Jörgen och Sara för vi skulle äta pizza,
ch jag blev mätt på mindre än en halv maxikomacka,
höhö, liten magsäck nu för tiden kanske :)
sen kom JonnaG och Tove så vi flumma runt lite,
sen var klockan halv nio så grabbarna gick och la sej,
och tjejerna gick hem, så jag kollade på OTH avsnitt tre ;)
sen vare bara till att lägga sej !
-
Idag åkte jag med Thomas till Hudik för han skulle däromkring och jobba,
så har haft Religion och Svenska idag,
gick väl la bra, sluta ju elva så ;)
när jag kom hem har jag bara pratat i telefon,
alltså 1½ timma,
hör och häpna alla som vet att jag hatar att prata i telefon ;D
men det blev liksom ingen pinsam tystnad heller,
är ju oftast skämt och skratt,
eller prat om att man ska bygga en farkost :D
Ikväll blire spelkväll hos Affe & Mattias,
sen imorn åker jag till Sundsvall med familjen,
är skoterdragrace och massa sånt !
PUUUUUSSSS !

Kommentarer
Postat av: JonnaG

Jaa,, flummig de va vi då allt :D

2012-01-31 @ 07:16:54
URL: http://Nizaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0