kommer bli en lång natt.

Blev ingen överförning av film idag,
men pratat i telefon har jag gjort,
känns så hemskt.
känns som jag gjort fel.
vad kan jag göra ?
ikväll är det massa bra filmer på tv,
så om min hjärna fick bestämma ska
jag kolla på film till kvart i tre i natt,
men ögonen och kroppen vet inte än,
får väl se imorn hur många filmer jag sett i natt :D
-
Känner mej busig,
det skulle nog bara bli fel,
men skulle så gärna vilja åka !
förlåt,
om det
är jag.

jag tror att snön är borta inom 2-3 månader,
vad tror ni ?
för nu äre så att jag vill ha sommar,
kolla på halvnakna killar,
kolla på dragrace och ha en massa skoj !
Och ja,
jag kommer kanske ha ett jobb,
tjäna pengar och njuta av livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0