jag dööör,

jag räknar dagarna,
veckorna till studenten,
det är fan inte länge kvar !
20 veckor nästan,
där emellan är det massa lov, röddagar och studiedagar,
huur underbart är inte det då.
-
Sitter varje dag och kollar klänningar,
vita och färgade,
för det är ju en bal med som man eventuellt ska gå på.
Vad tycker ni ?
Näe men vet ni vad,
min dag har varit kanon,
klev upp i tid för att åka till skolan,
sen fick jag ett trevligt samtal :)
Till lunch blev det donken med Cissi och Kjell,
för han hade ingen lunch med idag så vi lurade dit han,
sen skulle han göra andra ärenden så vi hängde på,
satt i bilen ch filura med hunden hans,
det sista han sa innan han gick var "vågar jag lämna er här nu då ?" & "rör inte hunden !"
typ som att vi skulle vara nå utvecklingsstörda som inte visste vad vi gjorde ..
(inget illa menat mot de, men förstå mej rätt.)
-
Slutade halv tre så jag följde Cissi ner på stan för hon skulle kolla synen,
men var så massa folk så vi orkade inte,
så tog bussen hem och nu sitter jag här i min ensamhet,
eller ja jag har ju min Hubbabubba <3
-
Kollar nu på 16 and pregnant,
är så glad att jag inte skaffat barn i tidig ålder,
nog för att många gör det,
inget fel med det,
men jag har bestämt att jag ska ha jobb,
fast inkomst och allt som behövs för ett barn innan :)
Pusselinuss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0