himlans bra,

jag mår bra,
även fast jag vet att det aldrig kommer bli vi,
men för i hundan du är min vän,
låt mej snälla få vara det !
Jag vill inte ha ett förhållande,
inte än,
jag har inte hittat min man än,
tills dess ska jag roa mej och ta vara på varje dag,
för en dag,
en vacker dag kommer jag hitta min pojkvän med,
men förhoppningsvis inte i ljusdal :D
-
Jag tycker det är tråkigt att folk ska lägga sej i,
förstöra ens människas liv för att dom är svartsjuk ?
Om det dom nu sagt,
gör det själv så kanske du får det du vill ha,
men snälla,
ett sådant rykte är bara sååå fel,
speciellt om en så braa människa.
-
Jag är nöjd,
jag har ju inte levt,
jag behöver ingen att sitta fast med än,
jag är singel och jävligt lycklig !
Let go and be free !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0