herregud !

Igår var jag till Affe och Mattias på eftermiddan/kvällen,
och natten med om vi säger så,
för vi kolla på film till strax efter halv två,
kollade på paranormal activity 3,
fy tusan så rädd jag var,
men sov första halvan men spelade inte så stor roll,
för den såg jag helt själv innan jag kom till dom :D
Men sen när jag skulle hem och sova,
guuud så rädd jag var,
men så tänkte jag att varför ska det hända nå nu för jag sett den filmen ?
men så kom en annan tanke, jag kanske tänker och
lägger märke till det nu bara för jag sett den ?
Just därför hpppas jag på det sovsällskap jag vill,
även fast jag kan vara hjärndöd ibland ! ( a '
-
Idag vare bara till att dra sej upp ur sängen vid halv åtta,
för kl åtta kom familjen och hämtade mej,
då bar det av till Sundsvall/Sättna, skoter dragrace,
det var inte så himla kul för var inte så många som körde,
men sen vare två killar som skulle hoppas och så med,
men en av dom gjorde illa sej typ direkt så var bara en som hoppa ..
-
Efter det for vi hem, men vi kom ingen vart,
var stop halvvägs ner i backen,
stod bilar med nos mot nos där och ingen kunde tydligen backa xD
men satt bara i en halvtimma, sen fick vi åka vägen för anmälningarna !
For in på Birsta och åt lite mat, blev nudlar m. kyckling och biff för min del,
det var gött ! Dock barnportion sånu är man hungrig igen,
blir väl lite toast :)
-
Sprang in på cubus med och köpte ett par byxor,
ett par lika som jag har fast dom är typ trasiga,
så nu kan jag dra upp brallorna utan att vara rädd att dom går sönder igen ;)

Nu ska jag ta och fixa håret lite,
kanske ska och spela spel med Affe och Mattias,
och dricka någon cider !
xxx's & ooo's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0