hej hopp !

Igår gick jag på ljusdal halva dan,
sen kom mamma och Sten ner på Ljusdal,
vi skulle panta flaskor,
fick lite peningan för det :)
sen rensa vi sophögen hemma hos mej,
efter det åkte vi hem och tog det lugnt.
Sen vare till att åka och klippa sej vid nio,
blev etapper i luggen och uppklippt,
riktigt nöjd nu när jag fick mer liv i håret !
-
Imorse åkte vi till Hudik,
jag, mamma, Manne och Raffe,
medans dom pratade med kommun så gick jag och mamma på stan,
jag hittade en klänning på carling sen vare inge mer som jag fastna för.
Sen mötte Louise upp oss på Ljusdal och åt med oss,
efter det så for vi hem och gick på kalas till Alma,
för stortjejen fyller 4 år idag :)
Av oss fick hon en tröja och byxor,
skitsnyggit !
-
Nu har jag nyss duschat för jag och Louise körde kinect i Tallåsen,
kryper ner i ziperallen och kollar på film,
ha så kul ni som festar ikväll,
men min helg blir nog helt nykter,
går jag ut så blir det på Lördag OCH nykter !
Blir hemsk med alkohol i kroppen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0