FRIDAY !

hur bra känns inte det då,
för nästa vecka börjar vi med nytt schema :D
och jag kommer sluta 16, 16, 11, 13, 11,
egentligen slutar min klass 16 på Torsdagar med meeeen,
eftersom jag är så duktig så behöver jag inte läsa estetisk verksamhet !
Idag på Svenskan fick vi veta att det är gruppaarbete på g,
jag och Cissi ska skriva om Jane Austen,
men ska nog gå bra, ska göra så gött jag kan !
när jag kom hem till Ljusdal så träffa jag mammaa,
gick på Team Sportia och köpte jackor till grabbsen,
då kom jag på att en vårjacka är ju inte fel att ha,
så en sån blev det :D
-
Sen sprang vi iväg på Rehnströms och köpte en filmrulle till min kamera,
skiljde 5 :- på 10 extra filmer så 36 bilder jag kan knäppa nu :D
hihi, så lycklig och nöjd !
-
Efter fyra ska Mattias skjutsa mej och hämta nytt bord och stolar,
blir väl bild när jag fått ordning på det,
sen ska jag ju sälja mitt nymålade vita då :D

Nu ska jag ta och packa min väska,
för jag åker ju till Tallåsen sen och blir kvar där tills söndag,
men imorn blire ju fest som sagt,
men ska ändå till Tallåsen för min katt är ju där i helgen med <3
Klart jag måste ta hand om min bebis !
-
-
Du vet verkligen vad man ska säga,
när det är något jag inte tycker om,
då är det det du tycker om,
deet hjälper mej,
mitt självförtroende är nästan på topp ! :*
-
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0