förbannad och less.

Jag kommer för fan alltid i andra hand,
spelar ingen roll om det är min bästa vän
eller om det bara är en bekant,
ALLTID ..
Mina vänner planerar alltid något tillsammans,
men oj dom glömde bjuda Emelie.
Ja jag vet att jag kan bjuda in mej själv,
men varje gång ..? Lite väl va !
Inte ett sms eller samtal att man saknar mej,
nä men till folk som det snackas illa om där äre pluttit.
-
Och när jag väl är med någon jag vill,
och vi vill göra något då är jag aldrig välkommen,
först frågar man om man får komma,
så ja eller vilka är ni och då blir ju svaret jag, bla, bla och Emelie,
så säger dom njaae, helst inte ...
MEN VAD I HELVETE HAR JAG GJORT ER ?
Skäms mina vänner över mej,
är jag alltid det femte hjulet ?
-
Sen om man frågar om folk har tid att umgås,
nä, aldrig det heller .. alltid annat planerat,
frågar jag två veckor innan så blir det "får se",
inte så man kan planera in reserv-jävla-Emelie eh !!
Och inte hör vi av oss om det är något viktigt att veta,
tröttsamt.

Ursäkta, men jag är less ...
Men aja, jag fick iallafall godkänt i samhällskundkapen idag,
aldrig mer en uppgift i samhällen jag ska göra,
aldrig öppna en bok för nu slipper jag det !!
-
Resten av dan har jag fikat med Malin, Mattias och Hedda,
sen gick jag och malin och gjorde lite ärenden :)
såg dock Ljusdals häxa med så man blev illamående en sväng,
men sen träffade jag mamma och vi stod och prata tills hennes buss kom.
När jag gick hem ringde jag Jonna en sväng,
hon är iallafall glad för min skull över samhällskunskapen !
Sen gick jag in på P.O Radio och hämta mitt batteri till kameran,
så nu fattas bara en filmrulle till den :D
Ska försöka köpa en imorn,
så kan jag knäppa lite kort ute på Lördag,
inte ute på krogen utan ute i snön :)
-
Nu ska jag ta och lägga mej under täckt och tycka synd om mej själv,
för det händer fan inte ofta nu !
HEJ !

Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Hej Emelie, jag vet precis hur du känner dig, samma är det för mig, jag är oxå typ alltid 5 hjulet:(

Trist när det ska behöva va så :(

2012-01-19 @ 18:43:38
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0