feeeest hos mej !

är en låt ( finns på barnskivordock )
som jag har fastnat för,
men jag blir på så bra humör av den,
-
Sen skickade jonna en annan pepplåt till mej,
med magnus uggla - vill ha dig baby !
Så nu är jag skitpeppad för imorn,
fast det kanske inte är så bra !
Men aja, ffs,
som jag kommer säga imorn,
det är fest hos mej ikväll och hela världen är min.
-
Alla grabbarna är nöjd med sina jackor,
men jag är lite avis,
men tur äre ju att dom har samma storlek som mej nu,
för då kan jag sno/bytlånas med dom,
brukar ju låna skor av dom så why not !
-
Mirr nys bord och stolar kommer bli skitbra hemma hos mej,
men måste skruva ihop bordet imorn då lite snabbt,
lite jobbigt om det kommer lite folk när det står delar här & där :)
Nu ska jag kolla på tv med mamsen,
hoppas ni får en bra kväll !
xoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0