bollnäs !

låg i sängen till strax efter tolv idag,
sen kom Louise hit och hämtade mej för vi drog till Bollnäs,
köpa lite tapeter på rusta !
För mej blev det ett
våffeljärn,
lampskärmar,
taklampa.
Sen åkte vi på Willys och handla mat,
blev lite grann där faktiskt.
Men resan,
som dom brukar vara,
var nog roligast :D
körde "jag har aldrig..." så det blev en massa flumm,
men vi drack ju inte alkohol såklart !
-
När jag kom hem gick jag över en sväng till grannen,
blev inte långvarigt eftersom det var andra planer på G där,
så nu sitter jag och funerar på en limpmacka med aromat på,
så himlans gött kan jag lova er !

if it makes me happy,
then why the hell am i so sad ?

Imorn blire utgång med bl.a. Louise och Carola,
men jag blir nykter,
eller ja en cider ska jag väl dricka men njaa,
inge mer för det blir lite knasigt då :)
Men blir nyklänningen på,
så dansa järnet ska det göras ;D
watch out bitches ! ;)
-
Pussekramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0