Bästa resan <3

Dag 17 - Bästa resan.
Det var nog den till Vindelälven och och Jonna gjorde för ett ½ år sen,
åkte på förmiddan från Tallåsen,
sen stannade vi i Östersund för att kolla på Jonnas fotbollsmatch,
hon kunde inte vara med för hennes fot var blå och tjock ;)
sen drog vi 64 mil upp i landet.
Sov i tält i 3-4 dagar (minns inte) och hade knappt mobiler,
ingen dator eller något som hade med omvärlden att göra,
och det är så fint och skönt att vara där uppe !
Sen när vi åkte hem så stannade vi i Strömsund och sov på hotell,
för Thomas jobbade där så han kunde få liiite rabatt.
Men jävlar i mej vad skönt man sov i sängar efter tre
nätter på luftmadrass som var sne och pös luft !
Men det var underbart väder alla dagar förutom första,
då var det spöregn men det blev bra ändå !
Spela minigolf i Strömsund, åt mat på Frasses och drack folköl/cider till,
blev "uppraggade" av epor med båttutor.
Jaa, en rolig och minnesvärd resa ! <3
-
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0