awesome helg !

Det har varit den bästa på länge,
för på fredagen så köpte jag film till min kamera och
på eftermiddan skjutsade Mattias mej att hämta ett barbord,
så jag ska skruva ihop det nu på kvällssia så kommer en bild sen :)
När vi kom hem till Tallåsen började jag och mamma med maten,
(Mattias och Affe åkte till Fäla.)
det blev kött och kroketter med vitlöksås, så jävla gött !
-
Sen minns jag inte riktigt vad vi gjorde resten av den kvällen,
haha, men sen på lördagen gick vi till mormor och morfar och hälsade på,
var väl där kanske i en timma bara :)
Sen när vi gick hem sprang jag in till moster ooch Nisse,
för dom är lite fippliga av sej så moster hjälpte mej med filmen till kameran :D
när hon fixat det så gick vi till Jimmy & Lillemor,
kompisar till mamma och lillemor har en dotter som är kompis med mina bröder,
dom bjöd på saft och saffranbulle, mums !
Sen fick jag en GT med men det var inte riktigt min grej ;)
när vi skulle gå hem så stanna vi och åt en liten pizza med,
för två timmar senare skulle vi äta nachos ju !
-
Strax innan fyra kom mattias och Affe till oss,
för då vare dax för mat,
och det var gottans (hahah, känns som att jag bara ätit i helgen xD)
men efter det så drog jag på mej festkläan och öppna varsin cider till mej och Affe,
medans mattias satt och spelade TVspel med grabbsen, hehe !

Gud så mycket text, ursäkta för det,
men aja, sen resten av kvällen var det fest för fullt,
var hemma hos emil och Elina,
blev ju lite fullare än planerat,
men kul som attans hade vi,
tyckte jag då :)
Sen gick vi ut vid halv ett,
dött på stadt så blev Jvgs,
dansa inte så mycket heller för Elina hade ramlat,
hihi, men hade det bra ändå ute.
-
Igår var jag nog fortfarande full när jag vakna,
men försökte ligga och dra mej lite så jag inte mådde så illa,
klev upp strax efter nio och vid tolv somna jag om i två ½ timma,
då var Mollsan där och hälsa på,
sötongen själv :D
åt lite kladdkaka och dricka,
men stppade inte den i näsan den här gången ;)
-
På kvällskvisten gick vi ut med grannen Jonsson och åkte madrasser,
lekte lite herren på täppan med,
men dom fuskade emot mej, tre mot en liksom !
strax efter åtta blev det filmmys hos moster och Nisse med dom,
jonna-Li och Lasse, bjöds på grönsaker & chips med dipp:)
Kom hem till mamma och Thomas vid tolv tror jag den var,
och imorse kl 6 så skjutsade Thomas mej till bussen i Ljusdal,
för jag hade busskortet i gamla jackan.
-
nu ska jag göra lite nudlar och sen skruva bord,
kommer som sagt bild sen :D
även på mitt gamla bord om någon vill köpa !
xoxo xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0