2012, första dagen !

Första dagen på ett nytt år,
men varför ska allt bli annorlund för det ?
Mitt liv blev annorlunda mitt i 2011,
det är samma som äldern,
det är bara en siffra ?
-
men att fira in det nya året var trevligt,
när vi kom till Sara och Simon så började jag och Jonna med maten,
skala massa potatisar och sen började vi med förrätten,
det var franskor med lite jox & ostkrokssmulor i,
det var som smörgåstårta fast små egna hjärtformade fick vi (:
sen spelade vi lite scene it ? gick väl sådär,
jag kan inte speciellt mycket om filmer men det gick ändå !
Innan det var dax för mat så kollade vi på grevinnan och betjänten,
är fortarande rätt kul efter alla år :)
-
Till huvudrätt blev det hasselbakspotatis, kött och massa olika såser,
och mätt kan jag nog säga att vi alla blev,
och gott var det så den lyckades vi verkligen med,
alla var med på ett hörn och laga maten !
-
Resten av kvällen spelade vi spel,
Simon höll på att göra hål i antandörrs fönstret,
Sara hade hål i glaset så det kom dricka över halva spelet,
Erik rev stället och jaa, vette tusan allt som hände,
men ingen var ju liksom full,
jag och Sara var typ så nykter så man kunde bli.
Ja just, Sara och Simons lilltjej var oxå med,
och när vi åt varmrätten så fick hon efterrätt eftersom hon skulle sova,
då körde hon upp kladdkaka i näsan den tokan,
så hon satt och fnös bara innan vi fatta vad hon höll på med, hihi.

Den var nog strax innan tre när jag kom hem,
ringde ett samtala som varade i två sekunder,
sen lade jag mej och sov,
hann nog knappt lägga huve på kudden innan jag slockna !
-
Idag sov jag till 10,
sen har jag bara kollat på film hela dagen,
för söndag = mysdag = ziperall <3
Nu väntar jag på att Louise ska komma en sväng och föra äver en film,
sen äre bara att vänta lite till ..
Hoppas på ett samtal ! :)
Du säger att du mår bra,
men ändå verkar det inte så,
om jag är din vän,
säg mej,
vad är fel ?
kanske inte är något men ibland
verkar det inte alls bra :/

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0