19 ...

Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Mycket jag inte vill göra om, så många människor jag skulle vilja radera,
såna jag känner och bara träffat enstaka ggr !
Och gymnasiet en gång till skulle jag nog aldrig göra,
räcker faan med fem år nu.
Och jag tänker aldrig låta någon sätta sej på mej igen,
inte så jag får dessa jävla själviska självmordstankar igen iallafall,
jag kan hantera att folk säger elaka saker men det finns en gräns !
-
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Somnade vid halv elva igår och skönt sov jag,
vakna runt halv nio idag sen kollade jag på film,
sen ringde Maria och fråga om jag skulle med till Tallåsen en sväng,
hade ju inge bättre för mej så gjorde det :)
Gjorde inte så mycket men fick träffa mina syskon iallafall <3
dock hann jag inte träffa Alma & Clara,
dom saknar jag, söt tjejerna :)
har ingen bild på Alma på datorn :)
-
Fia ringde mej när jag var i Tallåsen med,
ska försöka planera in en dag med fika tillsammans,
hinner ju inte träffas så mycket nu för tiden,
hon jobbar och jag har skolan.
Hon tyckte att jag kunde följa med och springa runt kyrksjön imorn,
men får väl se hur det blir med den saken,
vi vet ju både hon och jag att jag inte är så väldans duktig på det :D
-
Men nu sitter jag här och ska äntligen ta tag i svenskaarbetet,
tänker försöka skita i facebook ikväll,
eller ja mer än vanligt då,
för det är ju Ryan Sheckler på MTV,
sitter hellre och dregglar över det är snygga killar på datorn !
muuuums ! han skulle man lätt sätta tänderna i ;)

Nu, dax för svenskan !
Tjingeling babes :*
jag vet,
jag försöker,
går inte bra,
men det kommer.
du behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0