156 !

Så många dagar är det kvar till studenten,
men så är det helger, röddagar och lov
så det kommer gå hur fort som helst.
Jag längtar nu som en tok,
vara brun och förhoppningsvis smal då,
ha en fin vit klänning och allt,
allt ska kännas så bra !
-
Hoppas att många av mina vänner kommer,
även om det är i Hudiksvall,
men ja vi får väl la se !
Min lillebror tar studenten samtidigt då
pappas sida kommer nog inte komma,
överraskning att det skulle bli så.
-
hoppas jag har kvar dej då,
för en vän som dej vill jag inte mista,
är så rädd att jag förstör ..
du får mej glad,
vilja kliva upp varje morgon
för dina sms höjer mej,
mitt humör & självförtroende.
När jag är med dej,
jag kan inte sluta le,
finns inga beskymmer.
Jag behöver en vän som du livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0