3 days'

Dag 20 - Bästa filmen.
Jag har nog inte sett någon bästa film,
men finns många bra, sen bror det ju på genre på den,
paranormal activity tycker jag om, sen finns det ju drama, komedier och så :)
-
Dag 21 – Här bor jag.
Har ingen bild just nu, kan fixa det någon dag :)
-
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
1. irriterad över folk som inte kan hålla tider.
2. irriterad på mej själv att jag bli svartsjuk för inget.
3. irriterad över att jag alltid kommer i andra hand.
4. konstigt att världen är som den är, alla färger och så.
5. oxå konstigt hur alla ord kom till, hur kom man på dom liksom ?
-
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0