trevlig kväll,

förutom att jag blir lite smått arg på mina syskon ibland,
men nog älskar jag dom mer än ågon annan ändå :)
först åt vi våfflor med grädde & blåbär på,
sen gjorde vi inte så massa mycket,
runt halv sju ringde några kompisar till grabbarna
och fråga om vi ville spela fotboll,
klart man ville, huur kul som helst ju !
Förutom att jag var dum och ta uggsen,
lite smått hala när det är gris-is på backen,
hahha, halka mej fram och ramla några ggr,
mina knän är blåslagen och röva är nog lite blå den med,
för satan i mej vad ont jag har ! Självförvållat ;)
-
Men nu blire till att sova,
upp tidigt imorn ändå,
massa som måste göras,
överallt !
Packa alla verktyg tills Fredag ;o
massa jox som ska med,
hade ju vare bra om jag haft
körkort och bil en gång som denna :)
-
JAAA, jag ska ta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0