sysselsatt minst sagt.

imorse vaknade jag halv åtta,
mamma skulle färga håret på mej men hn hade huvvevärk,
så det gack ju inte för sej direkt :)
vi började försöka klippa min bebis Hubert,
men det gick inte heller,
så vi ringde veterinären och fråga vad dom tyckte och om dom hade någon tid,
vi fick en tid 1½ timme senare,
åkte dit med henne sen åkte vi till järvsö medans,
köpte garn till tjockisstrumpor til mej,
dom ska bli vita med lila tår och det var mormor som valde lila faktiskt ;)
sen hämtade vi min bebis en timme senare,
när vi först kom in på mottagningen låg det grå hårtussar nästan överallt,
oh herrugud liksom, vad äre som hänt ?
Men hon mådde bra,
förutom att hon frös och var trött !
-
Mamma och mormor släppte av mej på ljusdal,
där gick jag ett tag sen hämta Fia mej och vi hämta Stina,
vidare till Tallåsen för att hämta lite jox åt Stina :)
När vi kom tillbaka till Ljusdal hämtade vi Hanna,
sen åkte vi till PO's och Team Sportia.
Efter det blev det Finess,
lite lunch och fika med brudarna !
-
Sen tog jag bussen till Tallåsen för jag skulle hämta lite saker jag hade där,
fick mej lite mat och träffa min bebis innan jag åker bort i helgen,
hon satt så nära elementen hon kunde och hon älskade när jag krama om henne,
uscha, hur kommer det bli när jag får riktiga barn,
kommer väl böla när dom får magsjuka eller nå, xD

nu sitter jag hemma och ska skruva ihop mitt bord,
hade hoppats på hjälp men ajsingen.
men va fan, är väl händig av mej !
Längtas till imorn nu,
vill åka till Gävle och försvinna ett tag,
och jobba på dagen så kommer inte ha tid att tänka,
så fruktansvärt bra !
-
PUUUUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0