inte varit på humör,

för bloggning,
hade jag skrivit hade det blivit arga och ledsna inlägg,
blandat med överlyckliga inlägg.
Tur jag har vänner som kan få mej på gott humör säger jag bara,
dom får en tänka på helt annat än det man är ledsen över.
-
Men här kommer en bild på mitt hem ialla fall !
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
1. jag vet inte vem jag själv är riktigt än.
2. jag siktar på att verkligen bli målare efter skolan.
3. älskar uppmärksamhet från killar, självförtroendet stiger i högan skyn.
4. SAKNAR DEJ/DIN HUMOR.
5. är jävligt envis.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet
klla på serier på TV, vara med vänner och ha kul.
köra skoter och åka buss,
städa och fixa till sej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0