inlägg.

i måndags efter skolan gick jag hem till Mattias och Affe,
men Mattias var som sagt inte hemma,
så jag och Affe gjorde kycklig och strips,
och jävlar i mej vad gott det var,
man ville inte vara mätt !
Efter maten mådde min mage äckligt dåligt,
men är rätt van så det var bara att bita ihop som annars :)
sen gick vi till hennes bror coh hjälpte till att skruva ihop en hylla,
tänk att det behövs tjejer för allt ;)
-
Sen gick vi hem och åt lite ostkrokar och sen sov,
båda var sjukt trött så vi somna väl vid 22 :)
-
På skolan är vi snart klar med huset vi renoverat,
vi har ju renoverat en hel övervåning i ett hus,
tre rum och en hall,
vi började från grunden,
bara gipsplattor överallt,
nu har vi målar tak och lister,
tapetserat två ½ rum, för den andra halvan av rummet är målat :)
så nästa vecka blir vi helt klar i det huset antagligen !
Kan ju lägga ut bilder när vi är klara.
Idag gick jag bara till elva, som alla andra onsdagar,
men skulle egentligen fika med Fia men hon fick sista sekunden jobb.
Så om vi har tur hinner vi träffas imorn,
för imorn ska jag inte i väg till skolan,
min kropp vill liksom inte sammarbeta,
så då kan jag gå på Fredag och veta vad dom gjorde på torsdagens lektion !
-
På Fredag åker jag till Gävle med,
ska måla tak, tapetsera och fixa Jonna & Tors vardagsrum,
dom har svårt nu och det ska bli vitt med lila fondvägg :)
-
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0