helgen !

I fredags åkte jag hem direkt efter skolan och packade det sista,
sen skuvade jag ihop mitt bord så nu har jag någonstans att bjuda på mat,
om det nu skule hända någon dag ... :)
sen kom mamma coh Thomas och hämta mej,
för jag kunde inte ta all min packning och gå på station,
sen for tåget till Gävle,
hade Malin som sällskap,
det var trevlans sörni !
-
När jag kom fram mötte Jnna och Tor mej vid tåget,
sen for vi hem till dom och jag började måla taket,
blev lite mat där emellan och sen målade jag lite till.
Sen blev det film och lugnt framför tvn,
i sängen eftersom soffan inte var i sitt bästa ställe.
På lördagsmorgonen tog jag och jonna en promenad i en kvart typ,
sen vare dax att börja tapetsera !
Tog drygt åtta timmar med lite pauser och mat,
men dom blev nöjda iallafall,
sen så satt vi länge och funderade vad vi skulle göra resten av kvällen,
men vi tog bussen ner till Interpool och spelade biljard,
tog oss varsin cider/öl/drink,
vid halv ett drog vi hemåt och satt och "fylleåt" xD
igår så drog jag och Jonna på dollar och Tor var kvar hemma och sov,
och när vi kom hem så började dom laga mat och
jag packade ihop och gjorde en sista tuch !
-
Efter de vare bara till att ta tåget hem,
och inte lätt att ta sej överallt med den packning jag hade,
haha, men hem kom jag !
Så när jag kom till ljusdal hämtade mamma och Thomas mej,
följde dom till Tallåsen för där vad go'Anna och lagade mat,
flygande jakob blev det ch så mums det var :D
Efter det blev det chill framför TVn,
så det ska låta och gosaker !
Och vem var inte med i Så det ska låta om inte ....
CALLE KRISTIANSSON ! <3
men han var inte så duktig på klassiska låtar,
höhö, men nog kan han få spela sina låtar
till mej på sängkanten varje morgon ändå ;D

Imorse var jag så sjukt trött,
ont i kroppen och täppt i näsan,
men tog tag i mej själv och drog till skolan,
tapetserade sista rummet i huset och målade dörrar och golv,
så nu är vi nästan klara där :D
-
Och imorn & på onsdag är vi lediga,
huuur härligt som helst ju !
Imorn börjar jag även träna på Pace,
go'Anna och jag ska köra järnet !

Nu ska jag göra dom dagar jag missat,
sen blire ett inlägg till,
om allt som blivit fel.
-
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0