dagens kaos.

först så kom inte min katt hem imorse när jag ropade på henne,
och hon har fortfarande inte kommit hem,
jag vill gråta men jag vet att hon är katt och klarar sej,
men hon ser för i helvete ut som en naken katt och
inte varit ute mer än en kvart när hon var i Tallåsen !!
Jag har haft min katt i 3½ år så jag vet att hon brukar komma när jag visslar och ropar,
men ja tur äre ju att jag har ett halsband med telefonnummer i ..
-
Sen på skolan har vi haft jämställthet mellan kvinnor och män,
och massa annat jox,
typ vad man anser vad som är rätt och opassande i samhället,
hur vissa kan se så olika på saker,
men ändå vet dom inte själv hur dom ska tänka,
men fick ju en att nästan tänka om iallafall :)
-
När jag kom hem så ropade jag på Hubert men
hon kom aldrig så jag gick iväg till Anna,
hon bjöd på mikrovärmd baconsås och snabbmakaroner ;) haha,
men jävligt gött vare !
Sen har vi kollat på TV sen nu när hon skjutsade hem mej så skulle vi tanka,
men när hon skulle ut bilen lämna hon kvar höger benet i bilen och vrickade arsle,
HAHAHA, hon satt och skaka i bilen och nästan grät för hon hade så ont xD
satt väl där kanske 10 min, haha,
sen tanka hon och skjutsa hem mej,
nu sitter jag ch väntar på att min bebis ska komma och jama här ute ! <3
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0