offer.

förra helgen när jag var ut hade jag så fruktansvärt roligt,
hur bra sällskap som helst och lagomt full :)
dock var det två människor som inte jag behövt där,
men ja ja, kvällen blev lyckad ändå !
dagen efter fick jag höra att jag inte ska lägga mej i vissa saker,
för jag har skaffat mej nya offer ?
då undrar jag vad som menas med offer,
för om det är så jag tror så kan ju jag tala om att jag varit med en jävla kill jävel på två år,
OCH VARIT SINGEL ÄNDÅ,
kallas det för att samla på sej offer så vette fan ..
Jag är så sjukt less,
det har förstört så jävla mycket,
vänskap, bekantskap & massa andra saker.
-
Jag hatar det här, jag blir arg,
man förstör inte mitt liv så här,
speciellt inte när DU vet att jag haft svårt förr,
tror du det blir bättre när du går och säger massa saker om mej då ?
var på min sida som du en gång var istället.
-
Men aja, igår var det långfredag,
den var underbar som vanligt,
men blev nykter på kvällen och var med Fia ett tag,
sen for jag hem och sov.
Ledsen och jävlig.
-
Känns som att jag alltid kommer i andra hand,
jag existerar liksom inte.
Alltid är det jag som får ringa folk,
och är det inte så så är jag den 10onde personen man ringer.
bajjs. usch. fan.
vädret igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0