jag stal den :D

jag har lånat mammas dator,
för hon står och lagar mat och skvallrar med grannkäringa ;)
ikväll bjur mamsen på grillat, kroketter och vitlökssås,
ska bli himlans gött !
-
Imorn väntas utgång med den bästa,
vi kommer vara så sjukt snygga,
och shakea ass som attans !
synd ögongodiset inte är där ;)
Men idag så lämnade jag in två uppgifter i religionen,
tror hon blev ganska nöjd,
ska göra två till i helgen här,
men det kommer nog gå fort ..
Ta mej i kragen och göra det jag måste !
Nu har jag betalat in körkortstillståndgrejset,
så imorn eller måndag ska jag lämna in glasögon pappret,
nu jävlar är vi igång !
-
Nu ska jag hjälpa till att duka,
puss på er babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0