eller ...?

människor blir sur för att man ligger med ex eller killar de tyckt om,
men vad har vi tänkt oss när vi vor där vi bor ?
Och på det finns både lösaktiga tjejer & killar,
så bit ihop eller flytta härifrån.
-
Jag vet att jag oxå tycker illa om folk som legat med dom jag tycker om,
men va fan, jag bor i Ljusdal .... räknas man ut de så har nog alla legat med alla.

Jag tänker inte peka ut personer i min blogg nu,
men finns mycket jag skulle vilja skriva,
men det är personangrepp att skriva om folk,
vare sej dom tror det handlar om dom fast det inte är det,
någon människa lär det ju vara. LIKA ILLA !
-
Men livet går vidare,
jag tycker inte synd om mej själv,
har för fan annat för mej än att sitta hemma och deppa,
har ju min fina vän Viktoria vid min sida nu för tin ! <3
Sen har jag ju massa andra vänner & släkt vid min sida,
allt man behöver för att livet ska gå bra.

Orkar inte förklara allt som hänt,
men kan förklara att min dag har varit en slapp dag,
har inte haft en riktig lektion på hela dan,
och efter skolan åkte jag och Amanda och kolla på underkläder,
vi hittade tre trosor var,
nästan exakt likadana förutom färger xD

Men nu måste jag skriva lite mer på religionsskiten !
bajsbajs på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0