vilket minne ....

igår så hade jag tänkt i min lilla hjärna att jag skulle till Hudik och fixa lite,
men så klev jag upp halv sex igår morse så frågar mamma om jag ska åka ner samtidigt som henne,
och ja det tänkte jag väl men så påminner hon mej om att
jag har lovet hennes chef att måla nere i källarn på deras jobb :D hahah
så då vare bara till att åka till Ljusdal och måla sen gå till Eveline och kolla,
sen åkte jag hem en sväng och sen kom Lasse och hämta mej,
så skjutsa vi William till en kompis i Ljusdal och vi skulle kolla efter bårder,
och hittade en ganska fin men den kostade 200 :-
men då hittade vi en annan mycket snyggare för 20 :- !!!
sen åkte vi till Lasse och firade han för han fyller år i helgen men är inte hemma,
så fick massa fika och götta !
Blåste även blåsrör,
träffade mitt i en skiva i det lilla höle :D
-
Idag har jag varit ner till Ljusdal med morfar för vi skulle köpa färg till Lasses dörrlist,
efter vi gjort det så åkte vi till Lasse och jag målade och satte bården,
det blir så snyggt där :D

Kom precis på att jag nyss sagt till morfar att jag målar imorn igen,
för listen och dörren ska målas en gång till,
men medans jag har sutte och pratat med han om
det så har jag planerat med Jonna att åka till Gävle imorn ...
Så jag åker till Gävle imorn och målar på Lördag någon gång efter grabbsens fotbollscup :)
-
Som sagt,
vilken jävla minne jag har !
Men bara jag flyttar och får ordning så kanske jag får ordning på hjärnan med,
förhoppningsvis :D
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Vill att det ska bli lite kallare nu så jag får ta fram alla mina mössor :D
jag frågade mamma igår ; varflr har jag egentligen långt hår,
jag sätter upp det hela somrarna och har mössa hela vintern ?
då svarade hon ; att det är alltid snyggt att ha låångt
hår när man ska göra något speciellt som gå ut eller några såna saker !
Det har hon ju rätt i,
så jag fortsätter ha som jag har :*
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0